Thursday, September 2, 2010

Kegembiraan 3 haribulan 9

Kegembiraan.apa yang dimaksudkan dengan kegembiraan?


Kegembiraan adalah satu perasaan yang ada pada diri setiap manusia.secara semula jadi perasaan ini akan ada pada kita.kegembiraan akan bercampuk aduk ngn perasaan lain juga.


Sebenarnya bukan itu yang aku nak tumpukan pada korang tentang cerita aku.tapi.aku nak bercerita tentang hari yang jatuh pada hari jumaat bersamaan 3 haribulan 9-2010.


Tepat jam 12 tengah malam.genaplah umur aku 18tahun.dan pada masa itu jugalah.berpuluh-puluh ucapan sampai pada aku dari pelbagai cara iaitu melalui sms,facebook dan telefon.


Time itu aku baru bangun dari tido.bise lah.mamai-mamai ini kan.macam masuk air sikit.melalut lah aku ckp pada orang yang wish kt aku.


Kegembiraan pada hati aku memang jelas sangat terpancar.nak nangis pun ada.hehehe.aku nak cerita still formal.tpe rasanye mcm can't go.xnak kluar idea-idea nie.so aq kena lah gne ayat kampung.


Ok.aq sambung cite aq.lps je member2 aq wish.aq pon lepak lah ruang tamu hostel aq.time 2 lh datang konvoi beramai-ramai nak kena kn aq.bise lh birthday nie kan.tradisi yang xtinggal tepung plus telur.


Tpe nasib aq baek.telur kt umah ini dh habis.jadi diorang gne lah tepung jagung.mang masak lah aq kena ngn diorang.10 lawan 1.jwpnye korang pon tau lh.memang penuh lah muke aq ngn tepung jagung cap jagung.


Bengang pon ada lh sbb kena serang hendap.tpi disebabkn member-member.aku xkesah lah.diorng try nk gembirakan aq.so aq mang rasa mcm dihargailah lah kan.penuh rumah aq ngn tepung.


Lawak lah malam nie.mcm-mcm cara aq wt untk lindungi kwasan yg pling diorng tumpu pada aq iaitu muka.mlm nie lh yg menjadi sangt yg paling aq kenang dlm hidup aq.


Aq rasa sampai sini je lh yg aq nk kongsi ngn korng.bila ade cite-cite menarik lge.insyaallah aq xlupe nk kongsi.


Wassalam.

0 comments:

Pembaca-pembaca Farhan