Wednesday, January 19, 2011

Apa Kata Hati

Assaalamualaikum


Aku terpikir banyak benda nak update sebenarnya ...
Macam-macam ... rezeki agaknya, banyak idea yang mencurah-mencurah keladang gandum nie ... huahuahua ...
Example ...
-kalau tak ari nie aku nak cite pasal sungai congkak ...
-pasal wedding lecture aku ...
-tapi ari nie aku nak cite pasal tajuk popular ??




Owh ada soalan ke ?

Question - kenapa tajuk popular ?
Answer - sebabnya tajuk nie famous ... hehehehee

Question - apa isi dalam tajuk nie ?
Answer - nak tau ke ... stepnya ... simple je ...




Dah pergi ?
Ok dah baca kan ?
Best tak ?
Nice tak blog dia ?
Ok ...


Bagi saya lah ...
Nak jadi blogger yang baik nie tips nya senang je ...
Bagi saya lah kan ...
  • Update blog (selalu)
  • Flexibel
  • Senang dibaca tulisanya dan tidak menyakitkan mata
  • Blog jangan lah terlalu berat untuk dibuka (hilang kesabaran menunggu)

Itu pendapat saya secara peribadi lah ...
Sebabnya saya rasa benda nie pon menjadi salah satu caranya ...
Termasuk lah cara-cara APA KATA HATI tadi ... ok


Wassalam

0 comments:

Pembaca-pembaca Farhan