Friday, January 14, 2011

Kek

Assalamualaikum


Bak kata orang cina hidup untuk makan bukan makan untuk hidup ...
Tetapi ...
Bagi umat islam ...
Makan lah sebelum lapar berhentilah sebelum kenyang ...


So beringat-ingatlah kalau makan itu ok ...
Bagi sesiapa yang suka makan dan ingin pelbagaikan makanan anda ( pelbagaikan ?? ) ....
Never minded ...


Saya cadangkan makanlah kek .... ( promotion cm nie pun ada ke ?? ) ... hahaha
Terdapat pelbagai kek yang disediakan oleh sahabat saya ...

Order aje ... insyaallah sume ada ...
Ini number yang perlu dihubungi jika berminat ...

Nur aimie liana binti ibrahim
013-3730383
http://www.facebook.com/aimie.liana?v=wall

Antara contoh-contoh

Kek karot
-kecik rm15
-besar rm23

Kek coklat
-kecik rm15
-besar rm23

Kek pelangi/Dawku
-kecik rm10
-besar rm20




Ok ... itu bahagian order ...
Ini pula disebalik takbir ... hehehe

Saya suka bila kawan-kawan minat berniaga ...
So saya cuba support dari belakang dengan buat promotion yang simple ...
Tapi .............

Saya terpikir ...
Kek nie sedap tapi kenapa tak buat promotion besar-besaran ...
Pernah rasa ke ?
Mana tau sedap ?


ANSWER :- of course lah pernah ... tu pasal saya kata sedap ... siap amek gambar buat bukti tau ... hehehe

Nama kek ini saya tak tau ... so tak boleh lah letak nama ...


Ok
Try, cuba, test ye ...



Wassalam

0 comments:

Pembaca-pembaca Farhan