Tuesday, January 25, 2011

Posing !

Assalamualaikum


Entah lah setahu aku yang banyak posing nie biasanya manusia ...
Maksud aku posing time tido lah ...
Macam-macam style akan dipamerkankan ...
Ada yang macam tenggiling pon ade bila time tido nie ...


Tapi itu manusia lah ...
Aku dah paham sangat lah ...
Aku selalu gak wt posing-posing nie time tido ...
Tapi ............


Tapi nie kucing aku ...
Yaallah ...
Aku pon pelik bila tengok masa dia tido ...
Macam-macam style ...
Takut aku ...
Takut ... ape tak nya ...
Nie posing nya ...

 (kena lah buat muka comel)

 (malu orang tengok dia tido)

 (macam nak tumbuk orang, agak-agak sape nak kena)

 (gaya mat rempit nak superman)

(nak peluk bantal tu tapi tak boleh besar sangat) hehehee


Mane tak nya ...
Macam-macam gaya ...
Isy-isy ...
Aku tunggu sampai dia sedar tu ...
Baru aku leh tido ...
Sampai pukul 6 pagi gak lah baru dia nak sedar ... di usik pon tak nak bangun ...
Tido mati tu ...


Wassalam

0 comments:

Pembaca-pembaca Farhan