Wednesday, February 2, 2011

Rest and Go

Assalamualaikum


Rest and Go ... itu lah perkataan yang aku mula-mula baca setelah masuk ke supermarket ini ...
Aku tengok dah macam touch and go pon ada ...
Tapi ini Rest and Go ...
Tapi idea dia menyediakan benda ini memang menarik ... signboard dia pon ... lawalah ... hehehe ...


Mungkin kat tempat lain ada benda nie cuma aku je tak perasaan ...
Tapi jujur aku katakan ... first time aku jumpa benda nie di supermarket ...
Banyak lak tu kerusinya ... ada 6 tak silap aku ...

Aku sempat gak mengambil kesempatan yang ada sementara menunggu ayah aku membeli barangan rumah ... hehehe ...
Time mula-mula aku duduk kat kerusi nie ... yaallah ... lembutnya ... nikmat ... hehehe ...
Tapi orang yang lalu lalang tu ... tengok je gelagat aku ... segan pon ada ...
Tapi ..........
Dalam fikiran aku ... ada aku kesah ... hehehehe ...
Hampir 30minit gak lah aku duduk atas kerusi tu ...
Mengurut bahagian kepala nie yang paling seronok ...
Feeling sampai tertido ...


Harganya pon ada ditulis kat papan nie ... aku amik yang Rm 10 tu ... lama sikit ... hehehe ...
Seronok tu memang lah ...
Tak perlu pergi spa nak mengurut ... heheheh ... kejap-kejap ... aku pernah pergi spa ke ? hehehe ...


Tapi ............
Kan bagus benda nie ada disediakan di tempat belajar aku ... memang aku lah muka hari-hari kat situ ... hehehe ...


Wassalam

0 comments:

Pembaca-pembaca Farhan