Saturday, April 23, 2011

Hari-Hari Kek

Assalamualaikum


Alhamdulillah ... akhirnya terlaksana juga apa yang telah dirancang sekian lama ...
Iaitu Program Kebajikan Masyarakat yang telah berjalan di Kompleks Penayayang Bakti Sungai Buloh ...
Program ini telah berlansung semalam pada 23 Haribulan 04.2011 bersama hari sabtu ...
Program itu adalah program yang pertama dilaksanakan dibawah persatuan PERSIS ...
Itu briefing sikitlah pasal program semalam ...
Post yang akan datang saya cerita lagi erk ...

Sebenarnya nak cerita ...
Beberapa hari ini rasa seronok sangat ... asyik dapat makan kek je ...
Dalam seminggu 3kali dapat makan kek ...
Sukanya-sukanya ...


Kek ini kami bagi dekat fakulti pusat asasi ...
Tanda penghargaan kami kat mereka ...
Sedaplah jugak kek ini ... kek coklat ...


Kek ini pulak ... fakulti pusat asasi bagi kat kami PERSIS pula ...
Kek pandan ... terliur lah jugak masa dapat kek ini ...
Sedap ...

Satu lagi kek tak dapat carilah gambarnya ... kek itu masa hari jadi sahabat saya ... Afiq ...


Kalau korang ... korang suka kek apa ?

Wassalam

8 comments:

..bicara hati ke hati.. said...

kek blueberii..hahahah

liyana said...

kek pisang je...hehe

NOOR FATIN said...

mesti nak cari kek coklat! nyum3

Nazurah Mohd Noor said...

sedappnyeee kek chekelet . lame tak makan kek =='

Izyan Masri said...

BUDAK2 SEKARANG MEMANG MERIAH DENGAN KEK XD

Adeela Oh Lala said...

pehh ! kek 1st tuh macam sesapp.. terliurr lak..

ain fathihah said...

suka makan kek!

LiFe KaMi said...

wah kenyang le hari2 mkn kek..
kami suka kek pandan kot..:)

Pembaca-pembaca Farhan