Saturday, November 20, 2010

HIJAB ROCKS! CONTEST di handonfeet.blogspot.com

Assalamualaikum ..........


Contest-contest......
Sebenarnya contest-contest macam ini seronok gak...
Pelbagai impak kita dapat daripada contest ini... bukan sahaja impak kepada penganjur contest tetapi kepada peserta itu sendiri... jikalau nak mempersoalkan pasal impak ini orang akan memandang kepada dua aspek yang baik dan buruk.


Yang baik itu kalau boleh semua orang harapkan dan inginkan... tapi yang buruk ku nauzubillah... semua orang tak mahu lah...


Ada satu lagi contest yang aku tertarik ini adalah contest dari handonfeet.blogspot.com... pemilik blog nie aku just kenal namanya mia... sebabnya hari itu dia datang blogwalking kt sini... so dia ajak lah aku masuk contest dia... ayat dia berbunyi bergini... lepas ini boleh lah masuk contest mia pulak... oooo... macam seronok orang ajak masuk contest... aku pun.............


Aku pun pergilah tekan link... nak usya contest apa... sekali tengok contest pemakaian tudung dah... mana lah boleh aku masuk... kalau boleh pon aku kena tukar jantina dulu... n then buat pembedahan sana sini,tambah tu tambah ini... isy-isy... ini lagi satu nauzubillah... aku dah cukup bersyukur dengan pemberian yang maha esa ini..(ALLAH)...


Ini yang apa dipaparkan dalam contest tu....

HIJAB ROCKS! CONTEST

Saturday, November 20, 2010.

CONTEST DATE:
16 NOV 2010 - 31 DEC 2010



Ok... kalau korang usya-usya lah blog dia ya... kalau nak lagi paham...
ok ?



Wassalam

0 comments:

Pembaca-pembaca Farhan