Friday, November 19, 2010

www.benashaari.com

Assalamualaikum


Kenapa ada www nie ? adakah ini cerita mengenai rancangan gusti kat television yang sekarang diberi nama wwe.(apa aku merepek ini,tak profesional lansung dalam menulis blog).hehehe

.
Sebenarnya niat dihati nak cerita pasal blog ini.memang menariklah bila start sahaja menjejakan kaki yang berbau stokin ini kedalam blog ben ashaari ini.dalam blog ini ada macam-macam.(macam-macam ada)iklan sebentar.


Apa yang ada ? ben ini yang aku tertarik dia pandai tarik perminat pembaca dan pandai cari idea-idea macam mana nak tarik follower.kalau usya kat blog dia.dia dah ada 4500 follower last update pukul 4.50 pagi tadi.banyak gak lah kan.tapi maybe ada yang setanding dia.aku je tak rajin usya-usya.yelah.kemudahan tak selalu ada.(lari topik)hehehe.



Dua tahun berjinak-jinak dalam blog memblog nie.hahaha.dia punya post 3681.banyak-banyak.(eh2 suma dikaji nya dah macam wartawan).hahaha.tak silap patiklah yang patik tahu dah dua konteks macam nie dia dah buat.


Satu yang hamba tahu motif dia mengada perkara sebegini adalah untuk merapat kan ukhuwah blogger-blogger.sebagai contoh.nak mendapatkan undian dalam contest dia.kena lah rajin-rajin blog walking macam saya.minta bantu mengundi.so dah rapat disitu.kan ? dapat lah 12 terbaek daripada 40 lebih.banyak tu.seronok sangat-sangat.kawan-kawan pon dah banyak.hehehe.


Ok.saya tengah berusaha untuk menaikan undian.insyaallah.dpt top4 pon dah ok.hehehe.amin.
Wassalam

0 comments:

Pembaca-pembaca Farhan