Friday, November 19, 2010

Vote me !

Assalamualaikum


Soalan daripada blog walking,berikan sebab musabab kenapa kami perlu undi anda yang bernombor entri 48 di BEN ASHAARI.COM.kenapa?


-Sebab pertama,saya ini seorang yang baik,bila kamu pilih orang yang baik kamu jadi baik.hehehe

-Sebab kedua,kitakan saudara.betul tak ? betul kan ? saudaraa seislam.(memikat hati pengundi)

-Sebab ketiga,bila lagi u all nak tolong saya kan.undian ditangan anda,macam pilih AF...

-Sebab keempat,saya nak femous,(hehehe).so korang sahaja boleh buat saya femous macam artis hollywood adik beradik tigerwood (lari tajuk).

-Sebab kelima.bile lagi saya nak dapat follower macam ben ashaari.kan ? korang sahaja boleh bantu.

-Sebab keenam.entah lah.blum pikir lagi.

-Sebab ketujuh.tak nak siakan semangat kakak saya yg bernumber entri 23.dia bersemangat nak ajak saya masuk.kalau saya dapat masuk top 10.mesti di bangga.hahaha

 -Kelapan........the end...............

0 comments:

Pembaca-pembaca Farhan