Tuesday, November 16, 2010

Terasa Pedasnya

Assalamualaikum


Bila sudah menjejakan kaki dirumah nie.memang dlm mind nie terset secara tiba-tiba nk post something lahkn.mula-mula nak gak cerita yang aku nie seronok dapat balik.dpt jumpa abang and kakak aku yang tak dapat tengok aku ketika aku di hospital serdang ari tu.so aku happy lh dapat jumpa mereka.tapi diorang cuma dapat lihat aku dalam keadaan condition aku yang alhamdulillah dah beransur nak pulih dah nie.tak macam sebelum nie.bersyukur sangat aku.


Pembuka bicara kenalah panjang-panjang baru ada feel nak bacakn.hehehe.aku nie terasa pedas nie bukan apakan.bile aku dah tak boleh aktiv sebentar mcm dulu mula lah ada yang rasa aku nie tak boleh diharapkan dan tak berguna macam dulu.terasa bepp.dah lama simpan.n then dah jadi busuk dah kt dalam hati nie.kalau dulu nk ke mana-mana always ajak aku kn.sekarang.mane ade lge dah.aku tau lah aku tak leh maen futsal kn.tapi sekurang-kurangnya ajak lahkan.aku leh gak lepak tapi n then tengok.


Aku tak kesah kn.memang dulu ko asal terus naek tanpa ada yang ajak ko maen game sana sini.tapi mungkin ko lupakan sapa member ko yang sebenarnya ajak ko ikut dia pergi game futsal.aku ngt lah smpai bila-bila.aku tau ko memang hebat gelek.tapi one day aku nk buktikan bile ku dah sihat.ko akan cari aku punya.wait and see lah.bila ko sisihkan aku.


Nie baru seorang.belum lagi mamat lagi seorang nie.diberi tanggungjawab sebagai pemimpin persatuan.tapi sikap respect kepada sahabat-sahabat yang mempunyai jawatan seperti aku tak ada.aku tau semua orang respect ngn dy.sebab cara kepimpinanya.aku pun dahulu respect kan dia.tapi lepas apa yang terjadi dan aku ko sisihkan seperti aku nie tidak penting dalam persatuan,memang respect tu semakin lapuk lah.its ok my friend.hanya kesabaran yang mampu bersama aku.


Aku harap suatu hari engkau ada kesedaran kawanku.aku tahu kita sama-sama manusia.tapi kekurangan yang aku alami sekarang ko sisihkan aku sebagai seorang sahabat dan sebagai seorang yang diber amanah seperti ko.aku harap sgt.allah bukakan pemikiran ko untuk respect aku.sebagai seorang sahabat itu sudah memadai.


Amin.


Wassalam

0 comments:

Pembaca-pembaca Farhan