Monday, January 17, 2011

Bakat

Assalamualaikum


Allah bagi hambanya segalanya sama adil ... hanya terpulanglah pada hambanya atas usaha masing-masing untuk menggunakan apa yang allah kurniakan itu dengan sebaiknya ...


So ...
Sebagai hamba allah ... bersyukurlah dengan pemberian allah ...
Kejap-kejap ...
Aku jadi penceramah bebas ke apa nie ??


Ok gak tu ... boleh cari duit lebih sikit ... boleh masuk merisik hmmmm ... hehehe
Out of topik ...


Back to my topik ...
Aku suka sebenarnya kawan-kawan aku ada bakat terpedam mcm nie ...




Lawa tak ?
Sebenarnya aku yang ajar diorang nie ... yeke ?
hahaha
Tak delah ... aku pun terkejut diorang ada bakat terpedam macam nie ...
Yelah ... cantik tu diorang buat ... boleh lah saing-saing orang yang berniaga untuk tulis menulis macam nie ...
Insyaallah ...
Bakat mereka nie akan dikembangkan umpama bunga mekar pagi ... hehehe


Mereka ada bakat cm nie ... aku pulak ?
Tuhan sahaja yang tau ... hehehe


Wassalam




0 comments:

Pembaca-pembaca Farhan