Sunday, January 30, 2011

Permain bola mana ?

Assalamualaikum


Permain bola mana ?
Hahahaha ...
Nie lah soalan yang member aku tanya bila pertama kali melihat aku botak dan ada lak line-line macam nie ...
Aku tanya dengan dia kenapa tanya macam tu ...
Lepas tu dia ...
Yelah ... kebiasaanya yang buat garis-garis pada kepala nie permain bola je ...
Memang gelak besar lah aku ... berguling-guling ... hehehe ...


Aku tahu lah muka aku nie ada muka permain bola antarabangsa macam Karim Benzema permain Real Madrid ... (perasan lebih) ... hehehe

Tapi tak apa ... aku faham ... mana lah tau doa sahabat-sahabat aku menjadi untuk aku bermain bola ... insyaallah ... amin ...


Kejap-kejap ... aku nak buat perbandingan nie ... rasa nya adalah sikit-sikit ...













Mesti korang tak dapat cam kan ? hahahaha ... (perasan lebih lagi)
Tapi tak salah kan nak perasan lebih sikit ...
Tak bangga pon sebenarnya kalau sama ... hehehe


Sebenarnya yang sama antara kita orang adalah ini nya ...

 (botak dan line pada rambut)

Hehehehe ...
Aku memang suka main bola nie ... sebabnya dari dulu dah menjadi hobi aku ...
Tapi ... sekarang aku tak berpeluang buat sementara macam dulu sebab kaki aku patah ... mungkin bukan rezeki aku kan ... tak apa ... bersabar wahai mohamad farhan zulhusmi ...

Aku just nak share first time aku pernah botak ... hehehe ...
Motiv ?
Hanya allah sahaja yang tahu ...


Wassalam

0 comments:

Pembaca-pembaca Farhan