Saturday, February 5, 2011

Follow

Assalamualikum



Biasanya orang akan cakap ...
Aku follow ko ... nanti ko follow aku erk ...
Ramai gak lah aku jumpa macam itu ...
Tak apa lah ... aku tak kesah ... aku nie flexibel ...
Tapi ..............................
Aku follow ko aku harapkan ko update blog ko hari-hari ... boleh lah aku baca dan komen ...


Yang aku sedihnya ...
Harapan aku supaya ko update hari-hari berkecai ...
Mungkin aku tak adalah selalu masuk blog ko ... tapi ... sekurang-kurangnya aku cuba ...


Banyak gaklah blog yang aku follow dekat 2bulan tak update
Example
-Ustaz love menulis
-this is what i see using my eye
-semut menggila


Niat dihati bukan nak mengaibkan sesiapa ...
Dan bukan nak mengutuk sesiapa ...
Minta maap sangat-sangat ...

Niat cuma nak pastikan sesiapa yang aku follow masih aktiv ...

Soalan kepada semua ...
Apa niat kita nak follow orang lain ??

Berikan 4jawapan anda ye ...
Kalau saya ...
  • Saya nak pastikan dia selalu update
  • Nak mengikut perkemnbangan dia
  • Idea-idea dia yang boleh dikongsi
  • Berkawan
Kalau dia tak aktiv ... macam mana saya nak dapat semua nie ??
Betul tak ??

Anda pula ??


Wassalam

0 comments:

Pembaca-pembaca Farhan