Saturday, February 5, 2011

Rakyat Malaysia ke

Assalamualikum


Aku suka sangat kalau tajuk entri aku guna tajuk Rakyat Malaysia ... macam tajuk sebelum ini ...
Rakyat Malaysia gak ... tapi yang ini ada ke nya ... hehehehe ...

Yelah ... kalau tengok tajuk entri macam nie ... sudah semestinyalah tentang sikap ... dah biasa dah ... hehehe ... kan,kan ??

Hari itu aku cerita pasal troli ... nie aku nak cerita pasal jalan ... janganlah teka dulu ... bacalah dulu erk ... hehehehe ...

Aku geram betul dengan diorang nie ...
Jalan tu besar 3line ... bukan kecik ... bukanya 2line macam ... nak gak jadikan 4line ... aku agak kalau tanah merah kat tepi tu ... itu pun depa nak tibai gak ... marah nie ... marah ... hehehehe ....


Korang tengok nie ... line emergency tu ... yelah ... ada yang kata isu dah basi ... dah biasa ... yang biasa nie lah orang selalu buat ... betul tak ?
Macam manelah tak selalu jem ...
Tak ada sifat sabar ...
Kang nty bila dah ada polis kat depan tu ... baru lah nak mengelabah nak menyelit-yelit ... itu yang buatkan lagi jem tu ...
Pelik-pelik ...
Tak taw lah rakyat mana ... sebabnya nie highway lebuhraya selatan ... orang singapura pun guna highway nie ... aku tak tuduh siapa-siapa erk ... hehehe ...


Korang tengok ... sebelah sini kosong tu ... line 3 ... nak gak duduk line emergency tu ... isy-isy ... kecian aku tengok mat-mat motor tu ... jalan diorang diambik ... diorang nak lalu mana lagilah ... emm ... emm ...

Pikir-pikirkanlah sikap masing-masing erk ...
Ok ...
Bertimbang rasa sikit ... ingat orang lain ...

Wassalam

0 comments:

Pembaca-pembaca Farhan