Sunday, March 6, 2011

Alhamdulillah

Assalamualaikum


Alhamdulillah ... bersyukur sangat ...
Walaupun bagi sesetengah orang ianya satu nilai yang kecik ...
Tapi bagi saya ianya satu nilai yang sungguh besar dan bermakna dalam hidup ...

Nie nak cerita sikit ...
Tadi masa dalam kelas ... ada terima SMS daripada pihak Bahagian Pengurusan Mahasiswa (BPM) ...

SILA KE SEKSYEN PENAJAAN DAN KEBAJIKAN (BPM) UNTUK MENGAMBIL CEK TUNTUTAN PERUBATAN ANDA. T.KASIH

So bila pergi sana ...
Ini tuntutan anda ...

(RM515.00)

Mungkin orang akan mengatakan ini satu jumlah yang kecik ...
Tapi bagi saya ... jumlah itu tidak penting ...
Bila melihat cek ini ... teringat lagi sangat diriku terlantar di hospital ...
Bila dikenang semua ... menitik air mata ini ...
Ketika itu juga ramai kawan-kawan yang menziarahi aku ketika aku sakit ...
Sungguh sayang mereka padaku ...
Yaallah ... aku bersyukur padamu diatas apa dugaan yang engkau berikan padaku ...
Dan aku bersyukur mendapat sahabat-sahabat seperti mereka ...
Alhamdulillah ...
Alhamdulillah Yaallah ...


Wassalam

21 comments:

EJA said...

kamu sakit apa dulu?

rotashia faizal said...

pa'an belanja... :)

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

Alhamdulillah...
RM 500 tu untuk student amat besar nilai nya.

nabilah_2908 said...

sakit apa dulu...?

tp skrg dh ok kan..? syukur lah.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
NASI GORENG SABAR

..bicara hati ke hati.. said...

weyy..paan..sayang nya kawan ko kat ko..sape yang jenguk kau tu.BAIKNYA..hahha..

ayta akhir tu..buat aku tacin..hahha:)

A.s.t.i.n.a said...

Syukurlah kan.. Jaga diri baik2...

JunAina said...

banyak yang boleh dibuat dengan 5 ratus tu...kalau salah guna memang jadi tak banyak.

sakit adalah ujian dan peringatan Allah untuk setiap hambanya, bersyukurlah kerana kita terpilih untuk terus mengingatinya...

~masithah hanis~ said...

wah!$_$...ceking...
huhuhuhu...banyak la tu :)
menabung yer..

Prince Halilintar said...

sakit ape ketika tu?

Farhan Zulhusmi said...

ketika itu saya xcident....100km sebelum ke kuis(bandar seri putra)...di selekoh.....

y-A-n-A said...

oOo.. cek sakit? exciden? dah ok dah? jge diri yer.. :))

Siti Nurhayati Dollah said...

Alhamdulillah. Kecik bagi sesetengah orang, tetapi besar nilainya bagi orang yang tahu bersyukur

Rose Johari said...

Dah sihat ke nie? Take care ya. Harus ikhlas atas segalanya... ;D

♥e'in♥ said...

awk sakit ke?

ahmad humairi said...

Assalamualaikum,

Kecik ko kata? Ni mesti kes belanje boros ni...

miloais said...

ok lah tu
dapat gak RM500++
for student cam uols
banyak gunanya tu!

nabilah_2908 said...

oh....xcdnt rupanya.... :)

shida mj said...

sama-samalah kita hati2 di jln raya. Alhamdulillah..dah sembuh dan dah dapat cek, leh belanje..

shida mj said...

alhamdulillah dah sembuh dan dah dapat cek, leh belanja..

Fuuyooh said...

salam.. kamu sakit apa dulu..?

Miss Yaty said...

terok ke aan ecident ari tu? kesiannye...skrg dah fully sihat ke??

lepas ni kena lebih berhati2 di jalan raye taw ;)

Pembaca-pembaca Farhan