Saturday, March 12, 2011

Permata

Assalamualaikum


Alhamdulillah ... seribu kesyukuran kita panjatkan kepada Allah S.W.T diatas rezeki yang diberikan ...
Alhamdulillah ...
Tidak lupa juga kepada Nabi junjungan ... Nabi Muhamad S.A.W ...

Introduction setel ... hehehe ...
Rasanya lama dah tak jenguk blog ini ... (padahal baru sehari) ... hehehe ...

Penat jugalah badan ini ... keletihan yang tidak dapat digambarkan dengan kata-kata ...
Yelah ...
Pakcik dan makcik aku telah menimang cucu ... dan sepupu aku telah menimang cahaya mata ...
Alhamdulillah ...
Anak perempuan ...


(Aidilia Safrah binti Adli)
 
Si comel ini ibaratnya menjadi Raja Sehari ...
Diatas mahligai ...
 



Cantikan Mahligai dia ...
InsyaAllah ... anak ini akan menjadi anak yang solehah ... amin ...
Wassalam

6 comments:

Prince Halilintar said...

cantiknya mahligai tu..dah mcm puteri jer..hehe..semoga puteri ni bakal menjadi seorg baik iman dan hatinya dlm menegakkan Islam..amin

rotashia faizal said...

insyaAllah jadi anak yang solehah... comel sangat "mahligai" tu.. macam pelamin la pulak.. :P

NICK IRFAN said...

wah! mmg comel!

nabilah_2908 said...

comelnya...nama dia pun sedap.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
AYAM BERMACAM AYAM

http://aniesandyou.blogspot.com said...

amboi...ngalah kan pengantin!

Hanim Mahali said...

Cepatnya dia updated pasal ni... baru nak updated sok... hoho

Pembaca-pembaca Farhan