Thursday, April 7, 2011

Entry for You

Assalamualaikum


Happy Birthday to my roomate ...
Umur dah tua ... so faham-faham lah erk ... hehehe ...
Kesian kat dia ... sebabnya diraikan dengan air sambal campur nescafe dan adalah adunan yang sebati untuknya ...
Tapi tak apa ... sabar erk ... nasib baek telur dan tepung untukmu tak banyak ... hehehe ...

Yang paling sedihnya aku melihat dirimu menyambut Birthday dalam keadaan dirimu berdarah dimuka ... kesian kat kamu ...

Sabar erk ... dugaan ... sedih aku tengok dia ...yelah ... niat nak gurau dengan seorang sahabat ini ... maklumlah bila kena suprises Birthday ini ... akan adalah aktiviti kejar-mengejar ...

Tapi ...
Mungkin sahabat yang seorang ini jenis emosi ... yang dia ini tak sengaja tertolak ...
Sampai sahabat ini jatuh ... so orang yang jatuh ini terus bangun ...
And then ...
Mulalah bertumbuk ...
Tak pasal-pasal dapat luka kat muka ...

Kesiankan ...
Tapi  tak apa ...
Mungkin ada hikmahnya ... sabar wahai sahabat ku ...


Wassalam

5 comments:

rotashia faizal said...

sambal? =.="

Prince Halilintar said...

Hepy Besday tuk kawan paan tu...camne plak ley emosi tu..kan xpsl2 dah cedera..bergurau biarlah xberlebihan..

miloais said...

happy birthday to your friend..
kesian dia...

tak pe lah... sokmo kawan2 suker jahh buat surprise besday ni....

nabilah_2908 said...

alahai...

lepas ni jgn la buat surprise mcm ni..kesian org yg sambut birthday tu...

jom ke APA KATA HATI pulak ;
CUCI MATA ABPBH 2010

Anati Soki said...

haaaish.. kadang2 nk wat surprise.. mcm2 bleyh jadi.. hurm.. happy birthday untuk beliau!!!

Pembaca-pembaca Farhan