Friday, January 28, 2011

Sungai Congkak

Assalamualaikum


Hulu Langat Selangor ...
Bila bercakap mengenai percutian di Selangor ... Hulu Langat manjadi salah satu tempat yang boleh diketegorikan tempat menarik ...
Ini kerana ...
Disana terdapat satu tempat mandi yang menarik perhatian setiap pengunjung iaitu ................

Sungai Congkak ...


Introduction is done ... hehehe

Penat nak berlakon jadi wartawan nie ... hehehehe
Tak adalah ...

Hari nie aku just nak share tempat mandi yang aku pernah pergi nie walaupun tak dapat mandi sebab masa tu kaki yang patah ketika kemalangan tak sembuh lagi ... so hanya mampu melihat seperti nie lah ...


Melihat sahabat-sahabat aku mandi ... boleh siap posing tu suruh aku amek gambar ... mentang-mentang lah aku tak boleh mandi ...
Tak apa-apa ...



Sementara aku tunggu sahabat-sahabat aku nie mandi ...
Aku cubalah melihat keadaan sekeliling ...
Ketenangan tu memang tak dinafikanlah ...
Boleh tahan lah tempat mandinya ...
Aku jarang lepak sungai-sungai macam nie ...


Kebiasaanya aku akan lebih suka mandi pantai seperti Teluk Batik, Port Dickson, Batu Feringghi ...
Sungai nie jarang lah ...
Memang perbezaan dan ketenangan yang aku alami laen sangat ...


Anda pula bagaimana ?
Pengalaman anda ...

Wassalam

0 comments:

Pembaca-pembaca Farhan