Tuesday, February 22, 2011

Kamu dan Aku

Assalamualaikum


Biasanyalah kan kita akan dengar ayat Aku, Dia dan Kamu ...
Kali ini hamba nak tukar kata-kata yang dah lapuk ini kepada Kamu dan Aku ...
Tapi kan ... suke-suki sahaja hamba nak tukar ayat tu kan ...
Hamba ini siapa ?? siapa ??
Hanyalah manusia biasa ...
Yang hanya menangih simpati pada orang lain ...
Yang belum pasti sudi memberi ...
owh ..........

Kejap-kejap ... ini dah macam ayat drama dalam television aje ... hehehe ...
Hentikan semua drama ini wahai farhan ... hehehe ...

Sebenarnya aku nak share benda ini dah lama dah ...
Tapi cuma tak berkesampaian ... itu aje ...
Insyaallah ...
Kali ini aku cuba share mana yang mampu ...



-Kamu dan Aku-


Tidak seperti dahulu ...
Semakin hari aku rasa semakin renggang ...
Kemesraan kita tidak ada ...
Gurau senda kamu dan aku semakin tiada ...
Masuk air apatah lagi ...
Kenapa ?
Kenapa kamu dan aku jadi begini ...
Kenapa ?
Adakah dari kesalahan aku ?
Mungkin juga kesalahan kamu ...
Tapi kamu tidak sedar ...


Aku minta maaf diatas kekurangan aku wahai sahabat ...
Engkau sahabat aku sampai kemati ...
Insyaallah ... amin ...


Wassalam

3 comments:

Heyyyoustupid. said...

Awat touching der.

Prince Halilintar said...

setiap manusia kdg2 alpa dan selalu melakukan kesilapan namun masih ade masa utk berubah..smbg kan balik ikatan yg hampir putus tu..hehe

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

Bersahabat biar berjuta,
Berkasih biar satu,
Bermusuh biar tiada...

Pembaca-pembaca Farhan