Sunday, February 20, 2011

Minyak Wangi

Assalamualaikum


Minta maap ye ...
Tajuk nie bukanya sebagai promotion untuk minyak wangi ... sorry sikit ye ... hehehe ...
Tak adalah ...
Sebenarnya nak sembang-sembang sikit pasal permilihan minyak wangi ini ...
Bukan apa ... pemilihan minyak wangi pun menjadi salah satu benda yang penting taw ...
Manusia kan ...
Setengahnya ada yang suka bau minyak wangi yang pekat atau lembut ...
Masing-masing mempunyai citarasa masing-masing ...
Betul kan ??

Mungkin sampai ada yang tak suka pakai minyak wangi ... yang itu pun ada gak ...
Kan-kan ?? hehehe ...

Macam aku pulak ... aku tak suka minyak wangi yang terlalu pekat sangat bau nya ... pening kepala ...
Boleh pengsan lah ... hehehe ...
Aku lebih suka yang lembut bau nya ... macam perempuan kan aku nie ?? hehehehe ...
Citarasa je ...

 (gambar hiasan)

Macam member aku pulak ... dia lebih suka bau yang keras ... sakit hidung aku ...
Tapi nak buat macam mane ... nak tak nak kena lah tahan ... member kan ...
Satu rumah pulak tu ... bila dia dah sembur ... bersia lah tahan nafas ... hehehe ...
Tak baik mengumpat ... hehehe ...

Pilihan minyak wangi anda pula macam mane ?
Sharing is caring ... hehehehe ...

Wassalam



7 comments:

Novelgurl said...

Salam..sy y tak pakai minyk wangi tuh! hahhah

Miss Yaty said...

hye aan....miss yaty pun hari tu seminggu tak on9 sebab laptop kena virus...sowey taw...bkn tak nak jenguk sini..

pilihan minyak wangi miss yaty mestilah baw nye lembut dan sweet..miss yaty suka baw minyak wangi silky girl. tapi ramai kawan ckp ada alcohol jadi dah tak beli minyak wangi jenama tu...huhu~~

sekarang pakai syahirah...non alcohol dan wangi! :)

maybe nak tukar plak kot...hihi

~masithah hanis~ said...

paan along pown x suke bau yang menyakitkan hidung...adik boy along selalu pakai camtu..nak wat cmne kan tahan aje hidung ni..:D

A.s.t.i.n.a said...

saya suka minyak wangi bau buah... yg penting deodorant bukan minyak wangi bagi saya.. herher

Prince Halilintar said...

prince pun pakai dashing gak..hehe

miloais said...

iols suker yg bau flowery
tapi kepantangan yg bau kuat menyusuk idung!

buat iols meyong hoccay!

nabilah_2908 said...

suka bau yg lembut...kalau keras sngt mmg tk boleh terima... :)

kawan sy..lelaki...tp dia suka guna minyak wangi perempuan..jenama avon..nama tak ingt lak...pelik tak..?

nk kata dia auu...tidak la..gagah perkasa...tp tu la...dia tk minat minyak wangi lelaki...pening katanya...huhuh.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BUBUR JAGUNG

Pembaca-pembaca Farhan