Saturday, April 2, 2011

Plant vs Zombie

Assalamualaikum


Bila tengah tension or sakit hati or tengah bengang or tengah rindukan someone ...
Kena cari benda yang boleh menjadi penggantinya ...
Maksudnya ...
Bila kita buat something ...
Apa yang bermain difikiran kita, kita akan lupakan sekejap ... walaupun 20minit ...

Kalau aku lah biasanya ...
Tapi ............ tak tahu lah korang ...
Kalau aku dulu biasanya dalam situation yang macam kat atas tu aku akan layan ini ...

 (Dota)

Yelah biasa lelaki ... tak nak fikir sangat pasal itu ...
Bila dah maen punya maen punya maen ketagih lah benda ini sampai berulang ...
Tapi .........................
Itu dululah ...
Biasalah kalau selalu maen lama-lama bosanlah ...
And then ...
Aku dah tak tahu macam mane nak hilangkan apa yang difikirkan ...
Tiba-tiba .......................
Kawan-kawan aku perkenalkan game baru ...

(Plant vs Zombie)

Tak boleh betul aku maen game nie ... ketagih macam maen Dota ...
Siap berseni lagi tu kalau aku maen benda ini ...
Syok gila ...
Tapi nanti mesti cepat bosan jugakan ...

Korang tak nak cuba ?

Amaran !!!
Pastikan 18tahun keatas ... hahaha ...

Wassalam

12 comments:

faiznur rotashia said...

dah main plant vs zombie tu... yea! hahaha

Nabilabee said...

kerja aku lepas spm..main zombie tu..lame lame bosan dah..eerrr..hihihi..:)

_aliahwafa_ said...

from dota to plant vs zombie huh? hahaha. smoga berjya ada garden sndiri. best. haha

Anonymous said...

Waalaikumussalam

yeay boleh r try nie dh <18 hak2

MR. SYAH said...

dota selalunya aku tgk kawan aku je main.. tapi plant vs zombie aku dah main sampai habis.. hehe..

Raden said...

nie mainan budak2 la..haha

iem said...

game budak2..
haha..

WanFadhilah said...

ramai jugak kawan main game tu. macam best, tpi tak nak ah main game.. trus tak dapt wat kerja.. baik layan drama.. at least ada jugak limit masa dia.. hahaha

Noor Fatin said...

hahha sy pmpuan, main masak2 je kat fb :P

Unknown said...

bes tak maen benda ni

gadis kepastian said...

best game 2...suka sgt...hehe

CIK TOM said...

bru smlm miss yaty tgk adik bgsu men game ni..mmg bes..tp bg miss yaty tetap menakutkan..

sebab pling takut cite zombie...huhu -,-'


p/s: komen td tu dr miss yaty jgk..mls nk sign up emel miss yaty sbb gne lptp cik tom..huhu -,-'

Pembaca-pembaca Farhan