Tuesday, May 31, 2011

Farhan nyawa-nyawa ikan !

Assalammualaikum


Owh .....
Tidak mungkin ...
Adakah ini kenyataan ataupun hanya mainan sahaja ...
Seperti mainan game football manager ataupun pes2011 ...
Katakan ini tidak ...
Akhirnya tumbang juga diri ini ...
Dan boleh dianggap yang bahawanya diri ini sudah tewas ...
Seperti nyawa-nyawa ikan ...

Nasib baik nyawa-nyawa ikan sahaja belum lagi mati ...
Dan tidak bernyawa ...
Owh ...............
Tidak ...
Blog farhan dah tak aktiv macam dulu ...
Minta maaf erk ...
Farhan cuba ...
Tapi sibuk sangat ...
Minta maaf ...
Doakan semangat farhan pulih kembali ...

InsyaAllah ...
Amin ....................

Wassalam

10 comments:

cheqwa said...

huhu...sama la kita,cheqwa pon xsempat nak update blog...haha :)
xpa,pasni smoga kita sama2 rajin

jeBateja said...

sila aktifkan diri anda kembali....ahakz.....

Aimi dan Pakcik Hashim said...

aku pun sibuk (sambil korek hidung)

nORmAL said...

hus hidup kena bersemagat tak kira la apa pun yg akan berlaku... berdoa semoga semagat anda pulih kembali.. semoga berjaya.. peace..

NOOR FATIN said...

xpa2. hehehe takecare ya farhan :)

Republic Aku said...

slow2 ...hehe

Nurnajwa said...

Ikannnnnn. Oh, it's remind me; dkat tesco ade org siang ikan hidup and i take it as a cruel things T^T

NICK IRFAN said...

kenapa ni bro?

zati embong said...

xpe,jat pn cmtu.ni pun sbb MC.xtahu apa nk buat kat rumah.huhu

Miss Yaty said...

gudluck ye farhan..semoga Allah permudahkan segala urusan farhan..^__^v

Pembaca-pembaca Farhan