Monday, May 9, 2011

Twister Tropicana

Assalamualaikum


Korang semua nak twister tak ?
Farhan ada twister lebih untuk korang ?
Nak ambiklah ...
Ambik je ...
Buat slumber je ...
Buat tak tahu ...
Tak apa ...
Pergi ambik ...


Dah ambik belum ?
Kenapa tak ambik lagi ?
Ambiklah gambarnya ... hehehe ...

Korang semua mesti pernah minum kan Twister Tropicana ...
Kalau tak pernah minum Farhan tak boleh buat apalah ...
Cumanya korang semua mesti sedarkan yang benda ini manis sangat ...
Betul tak ?
Kalau tambah air jadi tak sedap pulak ... betul ?
Ada tak macam nak potong kaki ?
Benda ini sedap ... tapi itulah kelemahanya ...
Kenapa erk ?

Ada tak jawapanya ?
Ke dia memang nak bagi rakyat Malaysia ini semua tak ada kaki ?


Wassalam

14 comments:

liyana said...

haha..btul2.my mama mnt beli air tu..
mmg slalu adeair tu kt umah..sng nk minum tuang n tmbah air sikit jer x nk bg mnis..huhu

SITOT said...

manis tropicana ni bukan manis jus dye ke? saye suke tropicana =)

~MoNika~ said...

uishh. betol3~ mmg tropicana ni manis sgt. lebih2 lg yg orange. tp sedap.

nabilah_2908 said...

minum time sejuk..tk terasa sngt manisnya... ;)

minum tu boleh...tp tok sah bnyk sngt lah kan... :)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
PLAYGIRL

miloais said...

iols suker tropicana twister ni...
sedap banget!

...:i'm ezza haniza:.... said...

hii :) i dtg balik..heee...

budak kuis rupanyaa

Ummu~Ishak said...

penah minum beberapa teguk je, tu pun org kasi. beli sendiri mmg tak pernah.
sebabnye -twister minuman yg saya mesti boikot sebab ia salah satu produk yahudi.

Shamsuddin Amin said...

sedap ni... ak suke...
tambah je sikit air...
x sedap x pe...
yg penting vit dia... ^^

hajar anis said...

huhu,,,nak bagi potOng kaki??!
tp,seyesly..sedap gle air ni...
manis oren lah..hee

Odah + One = OdahOne said...

yup air ni mmg manis...tapi sedap giler...kalau manis original xpe jgn dia bubuh gula byk2 sudah...umur baru 40 tahun dh ilang kaki sebelah...hoho...gula pun dah naik harga ni...tambahkan manis dlm syuman

Nurul Afifah said...

=='

sedap woo manis~

NOOR FATIN said...

suka!! sedap sgttttttttttt. hehe

KurekureKecik said...

manis buah oren xpe..ada vitamin..jgn manis gula....

Mira Zali said...

eh.. ada perisa bru an ? ^_^..
ce tmbah air msk. t xda lah cm nk potong kaki. hahaha.

Pembaca-pembaca Farhan